Ανακαλύψτε τη NIVEA

Αναζητώ πληροφορίες ή προϊόντα για

Τέλειο ξεκίνημα

Με απαλή επιδερμίδα

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗN NEA ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ NIVEA SMOOTH SENSATION

ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΠΑΛΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ

Δεν θα ήταν τέλεια αν είχατε ακαταμάχητα απαλή και μεταξένια επιδερμίδα όλη μέρα; Με βελτιωμένη σύνθεση, η νέα σειρά NIVEA Smooth Sensation προσφέρει ενυδάτωση σε βάθος όλη την ημέρα για πιο απαλή επιδερμίδα που διαρκεί. Ό,τι ακριβώς αναζητάτε από μια λοσιόν σώματος.

Συμπληρώνει το ιδανικό τελετουργικό για το ξεκίνημα της ημέρας, καθώς απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Προσφέρει μάλιστα, ενυδάτωση που διαρκεί. Μετά από τακτική χρήση, ακόμη και πέντε ημέρες μετά την τελευταία εφαρμογή, η επιδερμίδα εξακολουθεί να είναι καλά ενυδατωμένη, απαλή και λεία στην αφή! Η νέα λοσιόν σώματος NIVEA Smooth Sensation είναι το καλύτερο ξεκίνημα για την ημέρα σας.

ΝΕΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

ΠΙΟ ΑΠΑΛΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ, ΧΑΡΗ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Η νέα βελτιωμένη σύνθεσή της με διπλάσια ποσότητα απ' την αρχική, shea butter δρα προστατευτικά στην επιδερμίδα. Το γαλάκτωμα σώματος Smooth Sensation θρέφει βαθιά την επιδερμίδα, απλώνεται εύκολα και της χαρίζει απαλή και λεία αίσθηση που παραπέμπει σε επιδερμίδα απαλή σαν μωρού, για όλη την ημέρα.

ΑΠΑΛΗ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΙΟ ΞΗΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ

Η νέα Κρέμα Σωματός έχει νέα, ανεπανάληπτη, ελαφρώς κρεμώδη υφή, με ειδική σύνθεση για πιο ξηρές επιδερμίδες. Η εξαιρετικά ελαφριά σύνθεσή της απλώνεται απαλά στην επιδερμίδα και της χαρίζει απαλή αίσθηση στη στιγμή. Για απαλή, λεία αίσθηση με διάρκεια, η Κρέμα Σωματός αποτελεί ιδανική εναλλακτική στη λοσιόν σώματος.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η ενυδάτωση μάς επιτρέπει να ξεκινάμε την ημέρα μας με θετικό τρόπο. Ακολουθούν μυστικά και συμβουλές που καταγράψαμε σε συνεργασία με την ψυχολόγο Iris Nowacki. Κατάλληλες τόσο για πρωινούς όσο και για βραδινούς τύπους, αυτά τα μυστικά θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την ημέρα σας με θετικό τρόπο.

1) ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Δημιουργήστε ένα θετικό περιβάλλον ύπνου και ακολουθήστε ένα βραδινό τελετουργικό που θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο ήρεμα. Διαβάστε λίγες σελίδες από ένα βιβλίο, πιείτε ένα ποτήρι ζεστό γάλα, ψεκάστε με χαλαρωτικό σπρέι λεβάντας το μαξιλάρι σας ή κάντε χαλαρωτικές ασκήσεις. Και μην ξεχνάτε να κλείνετε πάντα την τηλεόραση πριν πέσετε για ύπνο!

2) ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ

Δημιουργήστε μια "περιοχή" στο σπίτι σας που θα σας απαλλάξει από το πρωινό άγχος. Σε αυτήν την περιοχή, μπορείτε να τοποθετήσετε όλα τα αντικείμενα ή και τις τσάντες που θα χρειαστεί να πάρετε μαζί σας όταν φεύγετε από το σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα τα ψάχνετε το πρωί και θα νιώθετε σιγουριά ότι τα πάντα είναι έτοιμα για την επόμενη ημέρα.

3) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ

Πριν κοιμηθείτε, προετοιμάστε το θετικό ξεκίνημα της επόμενης ημέρας με ένα ψυχολογικό κόλπο. Σκεφτείτε όλα τα πράγματα που έχετε να κάνετε την επομένη, το πώς θα ξεκινήσετε την ημέρα σας και όσα σας κάνουν να νιώθετε ανυπομονησία (π.χ. ένα απολαυστικό latte macchiato ή μια φέτα ψωμί με επάλειψη πραλίνας). Όλα αυτά πρέπει να τα αντιμετωπίζετε με θετική ενέργεια.

4) ΔΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

Είναι εκνευριστικό να βιάζεσαι το πρωί. Προσπαθήστε να σηκώνεστε από το κρεβάτι 20 ή 30 λεπτά νωρίτερα από ό,τι συνήθως. Σύντομα θα σας γίνει συνήθεια και θα είστε ευγνώμων που πήρατε μια τέτοια απόφαση. Αυτή η ώρα είναι για σας και σας βοηθά να απολαμβάνετε ένα πρωινό ξεκίνημα χωρίς άγχος.

5) ΠΡΩΙΝΟΙ ΗΧΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ

Αποχαιρετίστε το κλασικό ξυπνητήρι, ο ήχος του οποίου έχει συνδεθεί με την πιο δυσάρεστη ώρα της ημέρας. Δοκιμάστε διαφορετικούς ήχους για το ξύπνημά σας. Ενδεχομένως, να ανακαλύψετε την ευχάριστη αίσθηση του να σας καλημερίζει μια γνώριμη φωνή ή ο ευγενής ήχος του γκονγκ από ένα ξυπνητήρι Zen. Για καλή διάθεση, μια άλλη ιδέα είναι να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα αγαπημένο τραγούδι. Το φως της ημέρας και τα ξυπνητήρια που αναγνωρίζουν τη φάση του ύπνου στην οποία βρίσκεστε, είναι επίσης καλές μέθοδοι για να βγείτε σιγά-σιγά από τον ύπνο σας.

6) ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ

Όσο δελεαστικό και αν είναι να γυρίσετε πλευρό και να χουζουρέψετε, μην το κάνετε. Το ξυπνητήρι σάς λέει να σηκωθείτε, αλλά το σώμα σας δεν συμφωνεί. Ο εγκέφαλός σας όμως, γνωρίζει ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να σηκωθείτε. Το αποτέλεσμα είναι ένα χάος συγκρουόμενων αναγκών και συναισθημάτων που απομακρύνει το ενδεχόμενο ενός ευχάριστου πρωινού ξεκινήματος. Καλύτερα να μην αγνοήσετε το ξυπνητήρι. Αν θέλετε να αποφύγετε αυτήν την αγχωτική εσωτερική σύγκρουση, σηκωθείτε γρήγορα.

7) ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ

Αφήστε τις κουρτίνες ελαφρώς ανοικτές, έτσι ώστε να σας ξυπνήσει το πρωί το φως της ημέρας. Αυτή η μέθοδος σάς βοηθά να αποκτήσετε φυσικό ρυθμό ύπνου και είναι πιο αποτελεσματική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ο λόγος για τον οποίο έχει αποτελέσματα είναι ότι η ορμόνη του ύπνου, η μελατονίνη, σταματά να εκκρίνεται όταν το σώμα μας εκτίθεται στο φως, επομένως ξυπνάμε πιο γρήγορα. Σε μουντά χειμωνιάτικα πρωινά, ίσως σας βοηθήσουν ενεργειακές λάμπες θεραπείας ή ειδικές λάμπες-ξυπνητήρια. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε χρονοδιακόπτη ώστε τα φώτα να ανάβουν προτού ξυπνήσετε. Όπως και ένα πρωινό χαμόγελο, το φως μάς χαρίζει αισιοδοξία.

8) ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Όταν χαμογελάμε, στον οργανισμό μας γίνονται όλες οι αντιδράσεις που λαμβάνουν χώρα όταν είμαστε χαρούμενοι. Απελευθερώνονται ορμόνες, τα επίπεδα του άγχους μειώνονται, οι μύες μας χαλαρώνουν, ενώ ο ρυθμός της ανάσας και οι καρδιακοί μας παλμοί επιβραδύνονται. Μην ξεχνάτε όμως, ότι για να νιώθουμε έτσι πρέπει να χαμογελάμε τόσο με το στόμα όσο ΚΑΙ με τα μάτια! Εξασκηθείτε στην τέχνη του χαμόγελου τοποθετώντας ένα μολύβι ανάμεσα στα δόντια σας (όχι απαραίτητα το πρωί).

9) ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΑΙΔΙ

Πολλά οφέλη μπορούν να προκύψουν από τις γκριμάτσες που κάνετε μπροστά από τον καθρέφτη. Η εξάσκηση των μυών του προσώπου χαλαρώνει τα χαρακτηριστικά σας και αποτελεί διασκεδαστική μέθοδο για να ξεκινήσετε την ημέρα σας. Τραβήξτε ελαφρά τους μύες από το πηγούνι προς το στόμα, τον έναν μετά τον άλλο, μείνετε σε αυτή τη θέση για λίγο και στη συνέχεια, χαλαρώστε. Ένα αστείο πρόσωπο ανεβάζει τη διάθεση.

10) ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ...

Οι διατάσεις μετά το πρωινό ξύπνημα βοηθούν στη γρήγορη ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Είναι μάλιστα, προτιμότερο να γίνονται όταν είστε ξαπλωμένοι. Για το ιδανικό ξεκίνημα της ημέρας, ακολουθήστε ένα σύντομο καθημερινό τελετουργικό χαλάρωσης των μυών. Ξεκινήστε με τα χέρια, τεντώνοντας και χαλαρώνοντας τις μυικές ομάδες με τη σειρά. Μόλις ολοκληρώσετε την άσκηση σε όλο το σώμα, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

11) ΠΑΡΤΕ ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΣΕΣ

Για να αποκτήσετε ενέργεια το πρωί, πρέπει να πάρετε οκτώ με δέκα βαθιές ανάσες. Εισπνεύστε βαθιά και αδειάστε εντελώς τους πνεύμονές σας στην εκπνοή. Πρέπει να είστε χαλαροί και ήρεμοι. Οι ώμοι και το σώμα πρέπει να μην είναι σφιγμένοι. Αν είστε ξαπλωμένοι ανάσκελα στο κρεβάτι, θα νιώσετε την αναπνοή σας να ταξιδεύει σε όλο το σώμα. Οι ασκήσεις αναπνοής μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικές αν συνδυαστούν με διατάσεις. Τεντώστε ολόκληρο το σώμα σας, ενώ ταυτόχρονα παίρνετε βαθιές ανάσες και χασμουριέστε.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Το ερευνητικό έργο της NIVEA που αφορά στην περιποίηση της επιδερμίδας είναι μοναδικό, καθώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών. Μάλιστα, προχωρήσαμε ένα βήμα παραπέρα με τη «συναισθηματική μελέτη»* που απέδειξε ότι τα προϊόντα NIVEA Smooth Sensation Γαλάκτωμα Σώματος και Κρέμα Σώματος επηρεάζουν θετικά τη συναισθηματική κατάσταση όσων τα χρησιμοποιούν. Οι καταναλωτές που συμμετείχαν, δήλωσαν ότι ένιωσαν μια αίσθηση περιποίησης, φρεσκάδας και ενέργειας αμέσως μετά την πρώτη χρήση των προϊόντων. 

* Μελέτη σε 250 γυναίκες, μέση βελτίωση στο αίσθημα περιποίησης, φρεσκάδας και ενέργειας.

ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΛΟ ΑΓΓΙΓΜΑ

ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Είναι τέλειο να αγγίζεις μια απαλή και λεία επιδερμίδα, αλλά η ξηρή επιδερμίδα απαιτεί ειδική φροντίδα και προσοχή. Είναι ευαίσθητη σε εξωτερικούς παράγοντες, αλλαγές στη θερμοκρασία και ψυχολογικές πιέσεις. Η NIVEA αντιλαμβάνεται ότι η ξηρή επιδερμίδα έχει τόσο φυσικό όσο και συναισθηματικό αντίκτυπο και ότι υπάρχει σχέση μεταξύ εγκεφάλου και επιδερμίδας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ξηρή επιδερμίδα και τις μεθόδους αντιμετώπισης των συμπτωμάτων της, ρίξτε μια ματιά στον οδηγό της NIVEA για την περιποίηση της ξηρής επιδερμίδας. Εκεί θα βρείτε μυστικά και συμβουλές από ειδικούς, όπως η Dr. Annika Schrader του Ερευνητικού Κέντρου της NIVEA για την ξηρή επιδερμίδα και η life coach Iris Nowack, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για να κάνετε την επιδερμίδα σας ακαταμάχητα απαλή και λεία.