Η ιστορία της μάρκας NIVEA

Ιστορία της μάρκας

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.


Πριν από περισσότερα από 100 χρόνια, εφηύραμε τη σύγχρονη περιποίηση επιδερμίδας με τη NIVEA Creme. Σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, ο καθένας τους με διαφορετικό τύπο επιδερμίδας, εμπιστεύονται τη μάρκα NIVEA. Για τον λόγο αυτόν, οι ερευνητές μας εργάζονται εντατικά με την ιδιαιτερότητα της ανθρώπινης επιδερμίδας, θέτοντας διαφορετικές απαιτήσεις περιποίησης ανάλογα με την κουλτούρα, το φύλο και την ηλικία. Σύμφωνα με την προσέγγιση αυτή, έχουμε αναπτύξει τις τελευταίες δεκαετίες πολυάριθμα καινοτόμα προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας – από αποσμητικά έως αντηλιακά προϊόντα. Συνεργαζόμαστε με περισσότερα από 50 ιδρύματα σε όλο τον κόσμο για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας είναι κατάλληλα για την επιδερμίδα σου. Στην έδρα μας στο Αμβούργο έχουμε εγκαταστήσει το δικό μας εργαστήριο για την Ασία και τη Λατινική Αμερική, όπου διεξάγουμε έρευνα που στοχεύει ειδικά στους τύπους επιδερμίδας και στις κλιματικές συνθήκες που υπάρχουν στις περιοχές αυτές. Έτσι, στο μέλλον ο κάθε καταναλωτής σε όλο τον κόσμο θα μπορεί να εμπιστευτεί τα προϊόντα της NIVEA.

Όλα ξεκίνησαν με τη λέξη «nix»

Πριν από την επιτυχία της NIVEA Creme, έπρεπε να ανακαλυφθεί κάτι εντελώς διαφορετικό – το Eucerit. Το Eucerit δρα ως γαλακτωματοποιητής, ενώνοντας τα μόρια των ελαίων με αυτά του νερού και δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ομοιογενές και σταθερό μείγμα. Ευτυχώς, ο Δρ. Isaac Lifschütz ανέπτυξε αυτόν τον εντελώς νέο γαλακτωματοποιητή το 1911. Ο δερματολόγος καθηγητής Paul Gerson Unna εκτίμησε τις εξειδικευμένες γνώσεις του Δρ. Lifschütz σε αυτόν τον τομέα και τον σύστησε στον Δρ. Oscar Troplowitz, φαρμακοποιό και συνιδρυτή της εταιρείας Beiersdorf. Ο τελευταίος διαπίστωσε αμέσως ότι το γαλάκτωμα νερού σε λάδι ήταν η τέλεια βάση για την παρασκευή μιας καλλυντικής κρέμας για τη φροντίδα της επιδερμίδας. Το μόνο που πλέον έλειπε ήταν ένα όνομα. Για να το βρει, ο Δρ. Troplowitz χρειάστηκε απλώς να κοιτάξει την κρέμα. Μόλις ολοκληρώθηκε η παρασκευή του, το γαλάκτωμα είχε ένα ολόλευκο χρώμα. Το όνομα NIVEA προέρχεται από τις λατινικές λέξεις «nix, nivis» και σημαίνει «χιόνι». Συνεπώς μεταφράζοντας λέξη προς λέξη, NIVEA σημαίνει «λευκή σαν χιόνι».

Η NIVEA ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜOΦΙΛΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

1911

Ο χημικός Δρ. Isaac Lifschütz εφηύρε τον γαλακτωματοποιητή «Eucerit», ο οποίος έχει την ικανότητα να δημιουργεί ένα σταθερό μείγμα νερού και ελαίου. Ο φαρμακοποιός και επιχειρηματίας Δρ. Oscar Troplowitz αναγνώρισε τις δυνατότητές του και μαζί με τον δερματολόγο Καθηγητή Paul Gerson Unna ανέπτυξε τη «μητέρα όλων των κρεμών» – τη NIVEA. Με την επιτυχία της κρέμας, διευρύνεται η γκάμα των προϊόντων – σύντομα διατίθενται ταλκ, σαπούνι και γαλάκτωμα μαλλιών. Στο ίδιο πνεύμα με αυτό των τριών ερευνητών, σήμερα εργάζονται σε εμάς περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης. Με την πάροδο του χρόνου, η δέσμευσή μας έχει οδηγήσει σε σημαντική πρόοδο στην περιποίηση της επιδερμίδας που πλέον θεωρείται δεδομένη.

1914

Τα υπερωκεάνια και τα πρώτα ιπτάμενα σκάφη συνδέουν χώρες και ηπείρους, καθιστώντας τις μακρινές αποστάσεις ευκολότερες και επιτρέποντας την επέκταση στις διεθνείς αγορές. Η τότε νεοσυσταθείσα Beiersdorf δράττεται της ευκαιρίας: μόλις τρία χρόνια μετά το ντεμπούτο της στην αγορά, η NIVEA Creme διατίθεται σε κάθε ήπειρο. Έως τώρα, το 42% των πωλήσεών της επιτυγχάνεται στο εξωτερικό. Η σταθερή σύνθεση της NIVEA Creme καθιστά δυνατή τη μακρόχρονη μεταφορά της σε περιοχές με διαφορετικές κλιματικές συνθήκες. Σήμερα, η NIVEA Creme διατίθεται σε όλο τον κόσμο σε περισσότερες από 200 χώρες.

1924

Δεν είναι μόνο οι γυναίκες στην ηλικία των 20 και 30 ετών που χαρακτηρίζουν την εποχή – ο άνδρας του τότε κόσμου έχει μουστάκι. Η NIVEA διαπιστώνει την ανάγκη για την περιποίηση της ανδρικής επιδερμίδας του προσώπου πριν και μετά το ξύρισμα και με το σαπούνι ξυρίσματος προσφέρει το πρώτο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για τους άντρες. Τα σπορ και οι δραστηριότητες αναψυχής γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην κοινωνία. Η αριστοκρατική ωχρότητα αντικαθίσταται από την επιθυμία για ζωτικότητα και ελαφρύ μαύρισμα. Από καθαρή σύμπτωση, ο Juan Gregorio Clausen, επικεφαλής της διαφήμισης στη Beiersdorf, ανακάλυψε τρεις πρόσχαρους, νεαρούς αδελφούς με φρέσκα πρόσωπα. Το 1924, τα Αγόρια της NIVEA γίνονται οι νέοι σταρ της διαφήμισης της NIVEA. Ταυτόχρονα, μια νέα προσέγγιση σχεδιασμού κάνει το ντεμπούτο της: Η NIVEA κάνει την πρώτη της εμφάνιση με τη δημοφιλές μπλε μεταλλική συσκευασία – εμβληματική για την μάρκα NIVEA ως τις μέρες μας.

Η πρώτη ομάδα αγοριών

Το 1924, τα «Αγόρια της NIVEA» γίνονται τα πρόσωπα της διαφήμισης της NIVEA. Η καμπάνια έχει τεράστια επιτυχία και σύντομα οι τρεις νεαροί κατακλύζονται με γράμματα θαυμασμού από νεαρά κορίτσια από ολόκληρη τη χώρα.

1925

Τα Κορίτσια της NIVEA

Παρότι σήμερα τα ριάλιτι σόου στην τηλεόραση, όπως το «Ελλάδα, έχεις ταλέντο», το «The Voice» ή το «X-Factor», είναι ευρέως διαδεδομένα, αυτό το είδος διαγωνισμών ταλέντων που διοργανώνονται από τα ΜΜΕ ήταν εντελώς άγνωστο το 1925. Όταν η NIVEA, συνεπώς, δημοσίευσε μια αγγελία σε μια βερολινέζικη εφημερίδα και ανακοίνωσε την αναζήτηση σε ολόκληρη τη χώρα τριών Κοριτσιών NIVEA, ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων από το κοινό. Ειδικά επειδή η NIVEA δεν έψαχνε για εντυπωσιακά μοντέλα, αλλά για απλά κορίτσια της διπλανής πόρτας: «Δεν ψάχνουμε εκστατικές καλλονές, εντυπωσιακά κορίτσια που είναι ντυμένα για χορό ή κομψά καλλωπισμένες κυρίες, αλλά θαυμάσια νεαρά κορίτσια που φαίνονται υγιή, φυσικά και φρέσκα». Μια νεαρή μητέρα από το Φλένσμπουργκ της βόρειας Γερμανίας, η κυρία Fröhlich, είδε την αγγελία και σκέφτηκε ότι οι τρεις κόρες της, η Margot, η Elfriede και η Hertha, ταιριάζουν απόλυτα στην περιγραφή. Όταν ο πατέρας τους έμαθε για την ιδέα αυτή, ξεκαθάρισε ότι δεν θα ήθελε να βλέπει τις κόρες του ως «κορίτσια διαφήμισης» – έτσι η μητέρα υπέβαλε αίτηση χωρίς να του το πει. Τα κορίτσια στάθηκαν τυχερά που η μητέρα τους έπραξε κατά αυτόν τον τρόπο, καθώς τελικά οι αδελφές Fröhlich επιλέχθηκαν έναντι περισσότερων από 1.000 άλλων κοριτσιών που δήλωσαν επίσης συμμετοχή στον διαγωνισμό. Ακόμη αποδείχθηκε ότι η οικογένεια δεν γνώριζε απολύτως τίποτα για τη NIVEA, επειδή είχαν μεταναστεύσει πρόσφατα στη Γερμανία από τη Σαμόα, όπου τα προϊόντα της NIVEA δεν ήταν διαθέσιμα. Τότε ο υπερήφανος κύριος Fröhlich συμφιλιώθηκε με την ιδέα ότι οι κόρες του επρόκειτο να γίνουν τα Κορίτσια της NIVEA και έτσι αυτά έγιναν οι σταρ των νέων διαφημίσεων. Και όπως ακριβώς συνέβη με τα Αγόρια της NIVEA προηγουμένως, δεν άργησαν οι αδελφές να χαιρετιούνται με ενθουσιώδη «Γεια σου NIVEA!» όπου κι αν πήγαιναν.

Η NIVEA ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

1958

Η δεκαετία του 1950 ξεχειλίζει από ανακτημένη ζωτικότητα, αισιοδοξία και δυναμισμό. Η αυξανόμενη ευημερία καθιστά δυνατά τα ταξίδια για περισσότερους ανθρώπους. Η κατοχή ιδιωτικών οχημάτων καθιστά ευκολότερη τη μετακίνηση των ανθρώπων και οι πιο δημοφιλείς προορισμοί βρίσκονται στον ηλιόλουστο νότο. Η Ιταλία αποτελεί το νέο όνειρο ταξιδιού για του Γερμανούς. Ήδη για κάποιο διάστημα, το τμήμα έρευνας της NIVEA εργάζεται εντατικά με τις επιδράσεις των ηλιακών ακτίνων στο δέρμα. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού: Η NIVEA αναπτύσσει το Ultra-Oil Spray – κάτι εντελώς πρωτοποριακό. Η απλή εφαρμογή του και το ευχάριστα απαλό αίσθημα που αφήνει το σπρέι στην επιδερμίδα αντανακλούν το ελεύθερο πνεύμα μιας ολόκληρης γενιάς. Η μπάλα της NIVEA γίνεται το τέλειο αξεσουάρ διακοπών. Εύκολη στην αποθήκευση και ακόμη πιο εύκολη στο φούσκωμα, χαρίζει στιγμές ευτυχίας σε όλη την οικογένεια. Τα τελευταία 40 χρόνια έχουμε κατασκευάσει πάνω από 20 εκατομμύρια μπάλες που έχουν γνωριστεί και αγαπηθεί σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

1963

Η δεκαετία του 1960 είναι μια επαναστατική εποχή. Όλο και περισσότερες γυναίκες υψώνουν το ανάστημα στην οικογένεια αλλά και στη δουλειά τους. Έχουν τα ενδιαφέροντά τους και δεν τους μένει αρκετός χρόνος για καλλωπισμό. Με το NIVEA Milk, ένας νέος τύπος γαλακτώματος προκαλεί επανάσταση στην περιποίηση της επιδερμίδας. Η «ρευστή κρέμα» απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει μια εντατικά ενυδατωμένη επιδερμίδα. Και σε έναν ακόμη τομέα κάνει η NIVEA τη σύγχρονη ζωή της οικογένειας πιο εύκολη: ανταποκρινόμενη στη σημαντική αύξηση των γεννήσεων, η σειρά προϊόντων περιποίησης «Baby Fine» έρχεται στην αγορά για να προστατέψει την ευαίσθητη βρεφική επιδερμίδα. Με τη νέα σειρά προϊόντων NIVEA Baby, οι νέοι γονείς είναι σε θέση να φροντίζουν και να προστατεύουν κατάλληλα την ευαίσθητη επιδερμίδα των νεογέννητων μωρών τους. Η σειρά των βρεφικών προϊόντων μας περιλαμβάνει πούδρα, προϊόντα μπάνιου, κρέμα, σαπούνι και μπατονέτες – και επεκτείνεται κατά τη δεκαετία του 1990.

1975

Ξεφυλλίζοντας τα περιοδικά μόδας της εποχής, ένα πράγμα γίνεται γρήγορα αντιληπτό – το σεξαπίλ κάνει την είσοδό του. Τα μπικίνι γίνονται μικροσκοπικά και οι πιο τολμηρές ξαπλώνουν τόπλες στην παραλία. Τη δεκαετία του 1970, η ασφαλέστερη αντηλιακή προστασία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Οι ερευνητές της NIVEA διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας μεθόδου για τον προσδιορισμό του δείκτη αντηλιακής προστασίας. Αυτό καθιστά για πρώτη φορά δυνατή την άμεση σύγκριση της αντηλιακής αποτελεσματικότητας διαφόρων προϊόντων. Έτσι, το 1975 η NIVEA είναι ήδη σε θέση να υποδεικνύει τον δείκτη αντηλιακής προστασίας σε όλα τα προϊόντα της.

Η NIVEA ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ

1986

Σήμερα είναι απολύτως φυσικό για τους άνδρες να επιλέγουν από μια τεράστια ποικιλία προϊόντων για την περιποίηση της επιδερμίδας τους. Αλλά πριν από 90 χρόνια, η ανδρική περιποίηση της επιδερμίδας αποτελούνταν από μόλις κάτι παραπάνω από σαπούνι και νερό. Η NIVEA συνέβαλε σημαντικά στην αλλαγή αυτή. Μετά από το σαπούνι και την κρέμα ξυρίσματός της, η NIVEA για ακόμα μια φορά καθορίζει την τάση το 1980, με το Aftershave Balm χωρίς αλκοόλ. Το απαλό aftershave balm αναδεικνύεται γρήγορα το αγαπημένο προϊόν των ανδρών, γεγονός που δείχνει ότι οι άνδρες επιθυμούν και χρειάζονται τα δικά τους προϊόντα. Το 1986 ακολουθεί η επόμενη μεγάλη καινοτομία. H πρώτη σειρά περιποίησης που στοχεύει αποκλειστικά στις ανάγκες της ανδρικής επιδερμίδας εδραιώνεται στο μπάνιο είναι η NIVEA MEN. Σήμερα η σειρά NIVEA Men περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κρεμών, σαμπουάν, προϊόντων styling, προϊόντων ντους και περιποίησης σώματος, προϊόντων περιποίησης προσώπου και αντιγήρανσης.

1998

Η παλαιότερη γενιά εκδηλώνει μια νέα αίσθηση αυτοπεποίθησης. Διαθέτουν χρήματα, αισθάνονται νέοι και θέτουν υψηλές απαιτήσεις στην ποιότητα της ζωής τους. Αυτό φυσικά έχει επίδραση και στην περιποίηση της επιδερμίδας. Το τμήμα ερευνών της NIVEA αποκρυπτογραφεί τη σχέση μεταξύ της διαδικασίας της γήρανσης και των αναγκών της επιδερμίδας. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα σειρά περιποίησης για την ώριμη επιδερμίδα. Για πρώτη φορά, μια σειρά περιποίησης απευθύνεται σκόπιμα και άμεσα στις γυναίκες άνω των 50 ετών. Και η εξέλιξη συνεχίζεται. Οι υπολογιστές και οι απεικονιστικές τεχνικές γίνονται πιο αποτελεσματικές, με αποτέλεσμα τη δημιουργία καλύτερων προϋποθέσεων για την εξέταση του δέρματος εκ των έσω. Το τμήμα ερευνών της NIVEA αποκτά νέες γνώσεις για τη δομή και τη λειτουργία της επιδερμίδας. Η Beiersdorf χρησιμοποιεί αυτές τις γνώσεις και γίνεται το 1998 μία από τις πρώτες εταιρείες που αναπτύσσουν μια κρέμα που περιέχει ένα συστατικό που βρίσκεται στην ίδια την επιδερμίδα. Κατά τα επόμενα χρόνια, η NIVEA χρησιμοποιεί το συνένζυμο Q10 σε όλες σχεδόν τις σχετικές κατηγορίες προϊόντων της – από τη σειρά NIVEA For Men έως τη NIVEA Sun.

2011/2014

Μια περιποιημένη εμφάνιση που ακτινοβολεί γίνεται ολοένα και σημαντικότερη. Εντούτοις, ο τρόπος ζωής μας γίνεται όλο και πιο γρήγορος και αγχωτικός. Ωστόσο, χάρη στη NIVEA, κανείς δεν χρειάζεται να απαρνηθεί τις ευεργετικές στιγμές περιποίησης. Και αυτό επειδή η NIVEA εφευρίσκει μια σειρά καινοτόμων προϊόντων που προσφέρουν φροντίδα πρώτης ποιότητας σε ελάχιστο χρόνο. Ως εκ τούτου, η NIVEA Invisible Black & White, η πρώτη σειρά αποσμητικών που δεν αφήνει σχεδόν καθόλου λευκά υπολείμματα στα σκούρα υφάσματα ή κίτρινους λεκέδες στα ανοιχτόχρωμα, κάνει την εμφάνισή της στην αγορά το 2011. Αυτό είναι μια πραγματική επανάσταση!

Στη συνέχεια ακολουθεί άλλη μια καινοτομία, όταν το 2014 το Conditioner Σώματος για Μέσα στο Ντους εισάγεται στην αγορά. Αυτή ταιριάζει απόλυτα στην καθημερινότητα των σύγχρονων γυναικών και ανδρών και εξοικονομεί αρκετό χρόνο, καθώς εφαρμόζεται γρήγορα και εύκολα μέσα στο ντους.  Έτσι κάθε μέρα είναι μια μέρα για λοσιόν σώματος!

Σήμερα και αύριο

Αυτό που ξεκίνησε το 1911 ως NIVEA Creme, είναι σήμερα μια τεράστια οικογένεια εμπορικών σημάτων με περισσότερα από 500 προϊόντα. Επί δεκαετίες, η NIVEA έχει αναπτύξει πολλά καινοτομικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας. Και οι καινοτομίες δεν έχουν σταματήσει. Με τη σειρά Pure & Natural, η NIVEA αναλαμβάνει δράση στο περιβαλλοντικό ζήτημα, ένα θέμα που απασχολεί πολλούς ανθρώπους. Είναι η πρώτη εξαιρετικά αποτελεσματική σειρά της NIVEA που παρασκευάζεται κυρίως από φυσικά συστατικά εν μέρει οργανικής καλλιέργειας. Επιπλέον, διατίθεται στην αγορά το NIVEA Q10plus Anti-Wrinkle Serum Active Beads: ένα προϊόν με υψηλή συγκέντρωση του συνενζύμου Q10, ενός συστατικού που περιέχεται φυσικά απο την ίδια την επιδερμίδα, εντός της αντιρυτιδικής σειράς NIVEA Q10plus. Παρελθόν, παρόν και μέλλον – όσον αφορά την περιποίηση προσώπου, η NIVEA θέτει πάντοτε νέα πρότυπα. Μπορείς να μάθεις για όλα τα ορόσημα στην ιστορία αυτής της αναγνωρισμένης μάρκας περιποίησης της επιδερμίδας εδώ: ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΣ ΒΗΜΑΤΑ