Αθλήματα χαλάρωσης

Ασκήσεις χαλάρωσης για εσωτερική ισορροπία

Μείωσε το καθημερινό στρες: χαλάρωση για σώμα και πνεύμα
Οι ασκήσεις χαλάρωσης είναι εύκολες να τις μάθεις, ενίσχυσε την εσωτερική σου ισορροπία και προάγαγε τη φυσική σου κατάσταση. Χαλάρωσε με γιόγκα, πιλάτες ή Nia και βρες την εσωτερική σου εξισορρόπηση!

Ομορφιά εκ των έσω χάρη στην εσωτερική αρμονία

Το απόλυτο must για την πραγματική εσωτερική ομορφιά: ασκήσεις χαλάρωσης. Η κίνηση, σας κρατά σε φόρμα και υγιείς, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το στρες.

Ασκήσεις χαλάρωσης – ήπια άσκηση και διαλογισμός

  • Ομορφιά εκ των έσω σημαίνει ότι το σώμα και η ψυχή βρίσκονται σε αρμονία μεταξύ τους. Ασκήσεις χαλάρωσης όπως γιόγκα, πιλάτες και Nia προάγουν την εσωτερική αρμονία και τη φυσική κατάσταση. Αυτές οι τεχνικές χαλάρωσης συνδυάζουν ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών και στοιχεία διαλογισμού. Μετά την ολοκλήρωση των ασκήσεων, θα είσαι έτοιμη για το υπόλοιπο της ημέρας και το σώμα σου θα είναι γεμάτο ενέργεια.
  • Γιόγκα: Αυτή η αρχαία ινδική τεχνική είναι μια ολιστική προσέγγιση που αποτελείται από σωματικές ασκήσεις και πνευματικό διαλογισμό. Προάγει τη συγκέντρωση, την ενέργεια, την αντοχή και την εσωτερική γαλήνη. 
  • Πέντε θιβετιανές ασκήσεις: αυτές οι πέντε ασκήσεις γιόγκα που ακολουθούν η μία την άλλη είναι ιδανικές αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου. Αυτή η μορφή γιόγκα χρησιμοποιόταν από τη δημιουργία της για την ενδυνάμωση του αδενικού συστήματος. 
  • Πιλάτες: Μια εξαιρετική ευκαιρία να ενδυναμώσεις σε βάθος του μυς σου, ιδιαίτερα τους υποστηρικτικούς μυς, συνδυάζοντας σωματική ενδυνάμωση και εσωτερική γαλήνη.

Ανακάλυψε την ενέργειά σου – νέα δύναμη με γιόγκα

Στάσου σε όρθια θέση με τα πόδια ανοιχτά και τέντωσε τα χέρια σου προς τον ουρανό, ενώ παίρνεις βαθιές αναπνοές. Φέρε τα χέρια σου ξανά προς τα κάτω ενώ εκπνέεις. Με αυτόν τον τρόπο, η εσωτερική σου ένταση απελευθερώνεται γρήγορα.

Για ποια άτομα είναι κατάλληλη η γιόγκα;

Η γιόγκα προωθεί την αρμονία και διατηρεί το σώμα, το μυαλό και το πνεύμα σου υγιή. Οι διάφορες ασάνες (στάσεις σώματος) συνδυάζουν σωματικές ασκήσεις, ειδικές τεχνικές αναπνοής και στάδια διαλογισμού, επιτρέποντας τη μείωση του στρες και την ανάκτηση ενέργειας. Η γιόγκα θεωρείται πλέον μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους άσκησης και χαλάρωσης.

Ο καθημερινός αγώνας για καθημερινή ισορροπία μεταξύ εργασίας και οικογένειας δημιουργεί έντονο στρες και σωματική καταπόνηση. Αν θέλεις να αφιερώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και να γεμίσεις ξανά τις μπαταρίες σου, σκέψου να ξεκινήσεις μαθήματα γιόγκα. Οι διάφορες ασάνες σε βοηθούν να ηρεμήσεις και να αυτοσυγκεντρωθείς, απομακρύνοντας το καθημερινό στρες και την ένταση.

Η Hatha Yoga, με απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις για το σώμα και την αναπνοή, συνιστάται ιδιαίτερα για αρχάριους.

Πιλάτες – η τέλεια ισορροπία για έναν καθιστικό τρόπο ζωής

Το πιλάτες ενδυναμώνει ολόκληρο το μυικό σύστημα και διασφαλίζει μια υγιή στάση.

Τι είναι το πιλάτες και σε τι ωφελεί;

Γνωρίζεις καλά το συναίσθημα: πρέπει να κάθεσαι στο γραφείο πολλές ώρες, με αποτέλεσμα να νιώθεις έντονο πόνο στην πλάτη και τον λαιμό σου. 
Μήπως, κάποιες φορές, υποφέρεις και από πονοκεφάλους; Εδώ έρχεται το πιλάτες. Οι κουρασμένες μυικές ομάδες ενδυναμώνονται με απλές αλλά πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις. 

Με αυτές τις ασκήσεις βελτιώνεται η στάση του σώματος, χαρίζοντάς σου μεγαλύτερη αντοχή και ευκαμψία. Αυτές οι ασκήσεις χαλάρωσης εστιάζουν στην ενδυνάμωση των μυών που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη:     την πλάτη, το πυελικό έδαφος και τους μύες του στομαχιού. 
Η ένταση παρουσιάζεται λιγότερο συχνά με την ενδυνάμωση αυτών των μυικών ομάδων: νιώθεις πιο ελεύθερη και συνεπώς πιο ήρεμη.

Πιο λεπτή σιλουέτα με πιλάτες

Οι βαθύτεροι μύες ενδυναμώνονται αρκετά μέσω των ασκήσεων πιλάτες, αλλάζοντας αυτόματα την εμφάνιση   της σιλουέτας σου. Το αποτέλεσμα: ποιο επίπεδο στομάχι, λεπτή μέση και μια υγιή στάση σώματος;

Αντάμειψε τον εαυτό σου με λίγη χαλάρωση

Χαλάρωση, κίνηση και διασκέδαση – Nia και οι πέντε θιβετιανές ασκήσεις

Χαρά και αγάπη για τη ζωή – Nia, η γυμναστική της ευεξίας

Ο κινητήριος συνδυασμός χορού, πολεμικών τεχνών και χαλάρωσης προάγει την αυτεπίγνωση και τον συντονισμό, ενώ ταυτόχρονα σε διασκεδάζει αφάνταστα. Να φροντίζεις το σώμα σου και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή.

Εστιασμένη προπόνηση σε λίγα μόλις βήματα – με τις πέντε θιβετιανές ασκήσεις

  • Οι πέντε θιβετιανές ασκήσεις είναι μια σειρά ασκήσεων που υπάρχουν εδώ και αιώνες στα μοναστήρια         του Θιβέτ και θεωρούνται το κλειδί για μια μακροχρόνια ζωή. 
  • Στις πέντε θιβετιανές ασκήσεις, στοιχεία της γιόγκα συνδυάζονται με ασκήσεις για την ενδυνάμωση των αεραγωγών. Η ένταση απελευθερώνεται με ήπια άσκηση από τους μύες και τους τένοντες. Έτσι, το σώμα και το πνεύμα ηρεμούν. 
  • Οι ασκήσεις διεγείρουν το αδενικό σύστημα και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Θα νιώθεις διαρκώς σε καλύτερη φυσική κατάσταση, με περισσότερη ενέργεια και σε αρμονία με τον εαυτό σου. 
  • Αν ο ελεύθερος χρόνος σου είναι ελάχιστος, αλλά παρ' όλα αυτά θα ήθελες να γυμνάζεσαι με μια ολιστική μέθοδος άσκησης, οι πέντε θιβετιανές ασκήσεις είναι οι ιδανικές ασκήσεις χαλάρωσης για σένα. Γιατί να μην τις δοκιμάσεις; Θα χρειαστείς μόνο 15 λεπτά!
Σου προτείνουμε