Φωτογραφία Γυναίκα Με Φρούτα

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΟΥ!

Για να νιώθεις την επιδερμίδα σου ουσιαστικά όμορφη και υγιή,  χρειάζεται μια ολοκληρωμένη φροντίδα, που ξεκινά από την εξωτερική της περιποίηση και φτάνει βαθύτερα με μία ισορροπημένη και σωστή διατροφή, έτσι ώστε να της παρέχεις όλα τα συστατικά, που την ενισχύουν. Εδώ θα σου δείξουμε όλες αυτές τις τροφές που θα σε κάνουν να λάμπεις από μέσα προς τα έξω! 

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

Όπως είπαμε, βασική προϋπόθεση για μια νεανική και όμορφη επιδερμίδα είναι ένα πλήρες και πλούσιο διαιτολόγιο. Κι αυτό γιατί, χωρίς ένα πλάνο υγιεινής διατροφής με τα σωστά θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες, ο οργανισμός σου δεν μπορεί να επιδιορθώσει τις βλάβες, που προκύπτουν, να θωρακίσει την επιδερμίδα σου από τις εξωτερικές επιρροές και τη ρύπανση και να είναι σε θέση να επαναφέρει την κατάστασή της στην αρχική, λαμπερή της μορφή. Η επιδερμίδα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματος, οπότε χρειάζεται μεθοδική φροντίδα και ενίσχυση από μέσα προς τα έξω!

 

Κατά κύριο λόγο, τα αντιοξειδωτικά είναι ο κανόνας για μία διατροφή που βοηθά την επιδερμίδα, αφού προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες, τη νούμερο ένα αιτία της πρόωρης γήρανσης. Γι’ αυτό και πρέπει συνειδητά να επιδιώξεις να αυξήσεις τις ποσότητες φρούτων και των λαχανικών στην καθημερινή σου διατροφή σε 6-9 μικρομερίδες την ημέρα, καθώς είναι η βασικότερη πηγή αντιοξειδωτικών. 

 

Χτίσε το φυσικό σου οπλοστάσιο απέναντι στα σημάδια κόπωσης και φθοράς σε συνδυασμό με την ιδανική περιποίηση για την προστασία της επιδερμίδας σου από τη NIVEA!

 

Φωτογραφία Γυναίκα Με Μήλο
Φωτογραφία Γυναίκα Με Σπαράγγι

Τα superfoods της επιδερμίδας!

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Τα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι, το μπρόκολο, η λαχανίδα, τα σπαράγγια και τα λαχανάκια Βρυξελλών πρέπει να είναι η βάση για τις σαλάτες σου αλλά και για την περιποίηση της επιδερμίδας σου. Αυτή η ομάδα λαχανικών είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, Α και C, μαγνησίου και σιδήρου και περιέχει φυτικές πρωτεΐνες και φυλλικό οξύ, γνωστό και ως βιταμίνη Β9, που είναι απαραίτητο για την παραγωγή και συντήρηση νέων κυττάρων και για όλη τη σύνθεση, διόρθωση και λειτουργία του DNA. Ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για τη συνεχή ανάπλαση της επιδερμίδας σου!

 

Αβοκάντο: Μια μικρή αλλά θαυματουργή προσθήκη στη διατροφή σου, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν την επιδερμίδα μας να διατηρείται λεία, απαλή και ενυδατωμένη. Επίσης, περιέχει στη σύνθεσή του ισχυρά αντιοξειδωτικά, που προστατεύουν την επιδερμίδα μας από τις βλάβες.

 

Εσπεριδοειδή: Τα πορτοκάλια, το κίτρο, το lime, το ροζ γκρέιπφρουτ είναι η μεγαλύτερη πηγή βιταμίνης C για τον οργανισμό σου. Η κατανάλωσή τους συμβάλλει καθοριστικά στην παραγωγή του κολλαγόνου, καθώς έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από άλλα φρούτα. Αυτό είναι σημαντικό γιατί οι σταθερές τιμές του σακχάρου στο αίμα επιβραδύνουν τη γλυκοζυλίωση, τη φυσική διαδικασία γήρανσης, που καταστρέφει το κολλαγόνο της επιδερμίδας. Εξίσου ισχυρή πηγή της βιταμίνης είναι και οι φράουλες και οι κόκκινες πιπεριές!

 

Σπόροι: Οι σπόροι ροδιού είναι επίσης πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, που  καταπολεμούν τις φλεγμονές και αυξάνουν τη ροή του αίματος. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι περιέχουν το ελλαγικό οξύ, που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την καταστροφή του κολλαγόνου, ενισχύοντας την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Αντίστοιχα και ο κολοκυθόσπορος περιέχει βιταμίνη Ε, τη βασική βιταμίνη για την ανάπλαση της επιδερμίδας αλλά και ψευδάργυρο που επιταχύνει τη διαδικασία παραγωγής κολλαγόνου. Ο λιναρόσπορος, με τη σειρά του, είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, που καταπολεμούν κάθε φλεγμονή, που προκαλεί ακμή και ξηρότητα, ενώ ο ηλιόσπορος είναι το πιο εύκολο σνακ και η πιο πλούσια καθαρή πηγή βιταμίνης Ε.

 

Αμύγδαλα: Ξηροί καρποί, όπως τα αμύγδαλα περιέχουν όχι μόνο βιταμίνη Ε και βιταμίνη Κ αλλά και ασβέστιο, που έχει σημαντικές αντιγηραντικές και επουλωτικές ιδιότητες για την επιδερμίδα. Eπίσης, είναι πλούσιο σε παλμιτικό, ολεϊκό και λινολεϊκό οξύ, σημαντικά για τις τονωτικές τους ιδιότητες, καθώς και ιχνοστοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος, απαραίτητα για την εξισορρόπηση των λειτουργιών της.

 

Ανανάς: Ο πιο φυσικός τρόπος για να επιβραδύνεις τη διαδικασία της γήρανσης είναι η άφθονη κατανάλωση αυτού του εξωτικού φρούτου! Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα, που βοηθούν στην ενυδάτωση της επιδερμίδας και στην πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και λεπτών γραμμών του προσώπου, αλλά και η υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C και βρομελίνη αποτελεί μια αποτελεσματική θεραπεία κατά της ακμής.

 

Σολομός: Τα θαλασσινά με μεγάλη περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως ο σολομός και οι σαρδέλες, περιορίζουν την απώλεια υγρασίας από τα κύτταρα της επιδερμίδας, οπότε αποτελούν το απόλυτο φράγμα απέναντι στην ξηρότητα, βοηθούν την επιδερμίδα να παραμένει ενυδατωμένη εσωτερικά, ενώ βοηθούν και στην καταπολέμηση της ακμής και των ρυτίδων. 

 

Καρότο: Το καρότο περιέχει β –καροτίνη, έναν πρόδρομο της βιταμίνης Α, που συμβάλει στην κυτταρική ανανέωση, χαρίζοντας στην επιδερμίδα ζωντάνια και λάμψη, ενώ έχει και φωτοπροστατευτικές ιδιότητες, ενεργοποιώντας τη φυσική διαδικασία του μαυρίσματος.

 

Μωβ φρούτα: Τα βατόμουρα, τα μούρα και τα δαμάσκηνα είναι όλα πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μπλοκάρουν τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, ενώ τα φραγκοστάφυλα και ειδικά τα μαύρα, βελτιώνουν τη ροή του αίματος γύρω από τα οπτικά νεύρα και μειώνουν δραστικά το πρήξιμο και τους μαύρους κύκλους.

 

Μαύρη σοκολάτα: Καλά νέα για όσες έχουμε αδυναμία στις γλυκές γεύσεις! Το κακάο περιέχει φλαβανόλες που αποδεδειγμένα βελτιώνουν την υφή της επιδερμίδας και καταπολεμούν την ξηρότητα, εμποδίζοντας την απώλεια νερού. Οι φλαβανόλες του κακάο βελτιώνουν επίσης την κυκλοφορία του αίματος, μέσω του οποίου μεταφέρονται τα θρεπτικά συστατικά και το οξυγόνο στην επιδερμίδα.

 

Μήλα: Για τη φυσική προστασία από τον ήλιο τα μήλα περιέχουν χαλκό, που βοηθά στην παραγωγή της μελανίνης, λειτουργώντας σαν φυσική προστασία από τον ήλιο και την εμφάνιση δυσχρωμιών και κηλίδων.

 

Ντομάτες: Εκτός από τη μεγάλη τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, οι ντομάτες περιέχουν και λυκοπένιο, που βοηθά στη βελτίωση της υγείας της επιδερμίδας και προστατεύει από τη μελάγχρωση και τις ανεπιθύμητες πανάδες. 

 

Σπιρουλίνα: Το φύκι αυτό περιέχει φυκοκυανίνη, που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, που προκαλούν ρυτίδες και χαλάρωση στην επιδερμίδα, ενώ περιέχει και πολλά αμινοξέα που υποστηρίζουν την παραγωγή κολλαγόνου, ενώ μπορεί και να βοηθήσει και στην ανάπτυξη των ινοβλαστών, των κυττάρων που είναι υπεύθυνα για την παραγωγή του.

 

Φωτογραφία Γυναίκα Με Νερό

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ DETOX!

Σε περίπτωση που δεν προλαβαίνεις να καταναλώσεις όλα αυτά που θες για να βοηθήσεις την επιδερμίδα σου άλλος ένας έξυπνος τρόπος να την ωφελήσεις είναι να συνδυάσεις την κατανάλωση νερού, εμποτισμένο με φέτες φρούτων, λαχανικών ή βοτάνων, δημιουργώντας ένα αναζωογονητικό ρόφημα που αποτοξινώνει τον οργανισμό σου. 

 

Το νερό με κομμένες φέτες από αγγούρι είναι ο πιο γευστικός τρόπος για να πίνεις άφθονο νερό και να αυξάνεις την ενυδάτωσή σου, καθώς τα αγγούρια περιέχουν έως και 96% νερό.

 

Νερό με λεμόνι και σπόρους chia ως κύρια συστατικά είναι ο ιδανικός συνδυασμός για αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C. Οι σπόροι Chia έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και βοηθούν στην πρόληψη της εμφάνισης κηλίδων, διατηρώντας την λαμπερή και χωρίς ατέλειες.

 

Νερό με σμέουρα, φράουλες και ρόδι είναι συνολικά ένα δυνατό «κοκτέιλ» αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C, που εξισορροπεί και βελτιώνει και τον χρωματικό τόνο της επιδερμίδας.