ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ: ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

Η τακτική άσκηση είναι εξαιρετική για το σώμα σου, τι γίνεται όμως μετά; Μάθε τι συμβαίνει στο σώμα σου μετά την άσκηση και τι είδους φροντίδα χρειάζεται για να επανέλθει.

ΝΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

Ο καθαρισμός του σώματός μας μετά την άσκηση είναι απαραίτητος - το ντους βοηθά την επιδερμίδα να διατηρήσει την υγιεινή της και να φρεσκαριστεί.

Τι να κάνεις μετά από μια προπόνηση

Μπορεί να αισθάνεσαι εξαντλημένη μετά από μια έντονη προπόνηση, το τι θα κάνεις μετά όμως έχει καθοριστική επίδραση στο πόσο πραγματικά αποτελεσματική θα είναι για το σώμα σου.

Αμέσως μετά, βεβαιώσου ότι θα ηρεμήσεις, θα κάνεις διατάσεις και θα πιεις αρκετό νερό για να ενυδατώσεις το σώμα σου. Αυτά τα βήματα θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει και να αποφύγεις τους μυϊκούς πόνους.

Ένα ντους μετά την προπόνηση θα απομακρύνει τον ιδρώτα και τα συσσωρευμένα βακτήρια, αφήνοντάς την επιδερμίδα φρέσκια. Ακόμα, θα χαλαρώσει τους μύες και θα μειώσει την κόπωση, που έχουν υποστεί, ενώ θα ανοίξουν οι πόροι, επιτρέποντας στο σώμα να ηρεμήσει πιο γρήγορα.

 

4 οφέλη ενός ντους μετά την προπόνηση

  • Συμβάλλει στην απομάκρυνση των βακτηρίων από την επιδερμίδα
  • Είναι λιγότερο πιθανό η επιδερμίδα σου να υποφέρει από εξανθήματα και εξάρσεις
  • Συμβάλλει στη χαλάρωση των μυών
  • Αυξάνει τη ροή του αίματος, χαλαρώνοντας τους μύες και επιτρέποντάς τους να ηρεμήσουν
 

Ντους μετά την άσκηση: Ώρα να αναζωογονηθείς και να επικεντρωθείς στον εαυτό σου

Η άσκηση μπορεί πραγματικά να κλέψει όλη την ενέργειά σου και μετά να νιώθεις καταπονημένη, εξαντλημένη και αδύναμη. Το ντους μετά από κάθε προπόνηση είναι η ώρα που θα χαλαρώσει το μυαλό σου, θα ανανεωθείς και θα νιώσεις ξανά ο εαυτός σου.

Αφού οι παλμοί σου ανέβουν μετά την προπόνηση, είναι σημαντικό να φροντίσεις την επιδερμίδα σου με χαλαρωτικά προϊόντα αναζωογόνησης, που θα σε κάνουν να νιώσεις ζωντάνια και φρεσκάδα.

Το NIVEA CLAY FRESH Shower Ginger & Basil είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το αναζωογονητικό άρωμα από ginger & βασιλικό, διεγείρει τις αισθήσεις σου και σε βοηθά να αισθανθείς άνεση και φρεσκάδα ξανά.

Παρόλο που δεν είναι  ευχάριστη, η εφίδρωση μετά την άσκηση είναι απόλυτα φυσιολογική και για αυτό το ντους μετά από κάθε προπόνηση είναι τόσο σημαντικό.

Οι άνδρες έχουν διαφορετικές ανάγκες όσον αφορά το ντους μετά την προπόνηση. Το πρωτοποριακό αφρόλουτρο NIVEA Men Shower Gel Active Clean έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους άνδρες. Η σύνθεσή του με ενεργό άνθρακα καθαρίζει σε βάθος το δέρμα, ενώ το περιποιείται και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά.

 

Τι επίδραση έχει η άσκηση στο σώμα;

Μια πιο υγιής καρδιά

Οι καρδιακοί παλμοί αυξάνονται όσο ασκείσαι, έτσι ώστε η καρδιά να εφοδιάζει με περισσότερο οξυγονωμένο αίμα τους μύες σε όλο το σώμα. Αυτό όχι μόνο αυξάνει το μέγεθος και τη δύναμη του μυ της καρδιάς μακροπρόθεσμα, αλλά μειώνει και τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Τι επίδραση έχει η άσκηση στο σώμα;

Πιο δυνατοί πνεύμονες και διευρυμένος τρόπος αναπνοής

Ο ρυθμός της αναπνοής αυξάνεται, ώστε να παρέχει στους μύες το επιπλέον οξυγόνο, που χρειάζονται. Αν ασκείσαι τακτικά, τότε η ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στους πνεύμονες θα αυξηθεί και το διάφραγμα και οι μεσοπλεύριοι μύες θα δυναμώσουν σημαντικά.

Τι επίδραση έχει η άσκηση στο σώμα;

Περισσότερη ευελιξία

Αναγκάζοντας τις αρθρώσεις και τους μύες να δουλεύουν πιο εντατικά ενώ ασκείσαι, θα τους κάνεις πιο σταθερούς και ευέλικτους, αφού προοδευτικά θα δυναμώνουν και θα αυξάνεται η αντοχή τους.

Τι επίδραση έχει η άσκηση στο σώμα;

Ο εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα

Η αυξημένη ροή αίματος κατά τη διάρκεια της άσκησης ωφελεί και τον εγκέφαλο, προσφέροντάς σου υψηλότερα επίπεδα συγκέντρωσης και κάνοντάς σε να εστιάζεις περισσότερο, μετά από κάθε προπόνηση.

Τι επίδραση έχει η άσκηση στο σώμα;

Οι μύες δυναμώνουν

Όταν προπονείσαι, στους μύες σου σχηματίζονται μικρές ρωγμές. Αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό και καθώς αναπλάθονται από μόνοι τους, θα παρατηρήσεις αύξηση του μεγέθους και της δύναμής τους.

ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Μια έντονη προπόνηση μπορεί να κάνει το σώμα σου να αποζητά ένα καλό γεύμα - βεβαιώσου ότι θα του δώσεις ό,τι χρειάζεται για να ανακάμψει.

Ιδέες για γεύματα μετά την προπόνηση: Ο τέλειος ανεφοδιασμός

Σάντουιτς

Δεν μπορεί να κάνεις μεγάλο ατόπημα στη διατροφή σου με ένα σάντουιτς με υγιεινή πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα ή καπνιστό σολομό. Οι υδατάνθρακες από το ψωμί θα σου χαρίσουν ενέργεια, ενώ η πρωτεΐνη θα κάνει θαύματα για τους μύες σου.

Ιδέες για γεύματα μετά την προπόνηση: Ο τέλειος ανεφοδιασμός

Ομελέτα

Τα αυγά είναι ιδανική επιλογή για να γεμίσουν το σώμα με πρωτεΐνη μετά την άσκηση, ενώ αν προσθέσεις πατάτες και άλλα λαχανικά, θα δημιουργήσεις ένα ισορροπημένο γεύμα.

Ιδέες για γεύματα μετά την προπόνηση: Ο τέλειος ανεφοδιασμός

Ψάρι και λαχανικά

Τα ψάρια, όπως ο σολομός, αποτελούν ιδανική πηγή πρωτεΐνης και όταν σερβίρονται με λαχανικά στον ατμό και καστανό ρύζι, μπορούν να γίνουν το τέλειο γεύμα για μετά την προπόνηση και να σε κρατήσουν χορτάτη και ικανοποιημένη για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ιδέες για γεύματα μετά την προπόνηση: Ο τέλειος ανεφοδιασμός

Γκρανόλα

Αν αναζητάς κάτι απλό και γρήγορο, η γκρανόλα είναι η κατάλληλη επιλογή. Περιέχει καλή ποσότητα υδατανθράκων και πρωτεϊνών και θα σε χορτάσει, χωρίς υπερβολές σε λιπαρά και σάκχαρα.

Ιδέες για γεύματα μετά την προπόνηση: Ο τέλειος ανεφοδιασμός

Κοτόπουλο στο γουόκ

Το άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο μπορεί πραγματικά να ενισχύσει τα επίπεδα πρωτεΐνης στον οργανισμό μετά την προπόνηση, και αν το συνδυάσεις με καστανό ρύζι και λαχανικά θα σε βοηθήσει να αναπληρώσεις τη γλυκόζη στους μύες και να νιώσεις υπέροχα.

Γιατί η επιλογή του γεύματος μετά την προπόνηση είναι τόσο σημαντική;

Η προπόνηση είναι ιδανική για να διατηρείς το σώμα σου υγιές - αποτελεί όμως το ήμισυ της μάχης! Η διατροφή έχει τεράστια επίδραση στο πόσο αποτελεσματική είναι η προπόνηση και πώς νιώθεις μετά την άσκηση. Τρώγοντας τα κατάλληλα τρόφιμα μετά την προπόνηση, θα διασφαλίσεις ότι το σώμα σου μπορεί να ανακάμψει σωστά και να αναπληρώσει το νερό και τα θρεπτικά συστατικά που έχει χάσει.

Βεβαιώσου ότι αυτό που θα επιλέξεις να φας μετά την άσκηση περιέχει μια επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης, που θα βοηθήσει τους μύες σου να ανακάμψουν και να αναπτυχθούν. Οι υδατάνθρακες είναι επίσης σημαντικοί για την αναπλήρωση των αποθεμάτων ενέργειας στο σώμα σου.

Επιπλέον, η ενυδάτωση του οργανισμού σου, πίνοντας αρκετό νερό, είναι ζωτικής σημασίας. Όταν ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της άσκησης, το σώμα σου χάνει αρκετό νερό, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση και πονοκεφάλους, αν δεν αναπληρωθεί.

 


ΠΡΟΪΟΝΤΑ NIVEA ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΤΙΚΟ ΝΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ